top of page

חתונה - מתנות, הפתעות ותודות לאורחים


כשם שפינקתם את אורחיכם לכל אורך האירוע, הענקתם להם חוויה מיוחדת של מקום, תאורה, מזון משובח ומוזיקה טובה, יפה יהיה אם תשאירו להם טעם טוב עם מזכרת מיוחדת מהאירוע שלכם.

מזכרת שתלווה אותם עוד זמן רב לאחר תומו, ותאפשר להם להיזכר בו בחיוך, ובאהבה בחתונה שלכם, שהייתה אירוע כה מרגש ויפה.


כמו שכבר נאמר בעבר, תחום האירועים עבר משך השנים שדרוגים רבים והיום בהחלט נהוג להעניק שי קטן וסמלי לכל אורח ואורח בחתונה שלכם. זה גם הפרט שיעשה אותה למיוחדת.


יש על זוגות שילכו על רעיונות רומנטיים למתנה, ויש אחרים, שיחשבו על פרט פרקטי יותר. כמו שכבר נאמר, "הכול פתוח" כלומר, כל רעיון שתעלו יהיה נכון העיקר, שישקף את רוח האירוע שלכם ואת הזוגיות החדשה , שזה עתה מוסדה.

זה יכול להיות מגנט שניתן לשים על המקרר עם תמונה חמודה שלכם ומברך את האורחים. שוקלדים עם הטבעה אישית של תאריך החגיגה או כל רעיון וכיוון אחר שיעלה על דעתכם. לשם כך קיימים פורטלים ואתרים רבים שיתנו לכם מידע ואינפורמציה מגוונת בתחום זה. כל שעליכם לעשות הוא לגלוש וללמוד את הנושא. לדעתי, כל האקסטרות הקטנות הללו, הן שעושות את האירוע למיוחד.

למשל לוח שנה שתעניקו לאורחיכם שילווה אותם משך כל השנה ובכל פעם שיתבוננו בו יזכרו באירוע היפה שלכם, אז בהחלט שווה להשקיע. נכון, הכול שאלה של יכולת ושל תקציב, ובהחלט אפשר גם להסתפק בכרטיס קטן שיאמר תודה , על הנוכחות.


יש לזכור. אתם השקעתם אך כך גם אורחיכם. הם באו, פינו מזמנם למענכם, העניקו לכם מתנה, אז יפה וראוי להתייחס אליהם ולכבדם בצורה שכזו.נהוג לחלק מתנות שכאלה בצאת האורחים לדרכם חזרה הביתה, או להניחם על השולחן משך כל האירוע. אתם תבחרו כיצד לנהוג.


ואגב, הערה קטנה, במשך האירוע אל תשכחו שכולם אורחים שלכם וחשובים לכם. אם אתם נרגשים ומשתוללים ברחבת הריקודים, זכרו להתייחס אליהם. יפה יהיה אם תסתובבו בין השולחנות ותגידו שלום אישי לאורחים שלכם. זה ישמח אותם ויהיה לכם הזדמנות לפגוש פנים אל פנים את כל מי שהזמנתם. אם אינכם יורדים מרחבת הריקודים, דאגו שמישהו מהמשפחה יעשה זאת.לפני צאתם לדרך, ניתן להצטלם עמם למזכרת. המזכרת הזו נועדה גם לכם ותוכלו אחר כך לשים אותה באתר החתונה שלכם.


הייתי גם ממליצה לאחר האירוע, להירגע מעט ולהודות אישית על תשומת הלב שהוענקה לכם.

תטלפנו לכל מי שאפשר והודו על הכבוד שנתן לכם בנוכחותו. הודו במיוחד על מתנות יפות, אך כבדו באותה מידה גם מי שהעניק לכם פחות. כל אחד נותן על פי יכולתו ורצונו.


ומעבר לכול אני מאחלת לכם ליהנות מחתונה יפה,מרגשת ומוצלחת ובעיקר שהעתיד המשותף שלכם יהיה זוהר וטוב ביחד.


אם תרצו לקרוא עוד המלצות לאירועים אתם מוזמנים לבקר באתר שלי.


bottom of page