top of page

מדוע כדאי להשתמש בשרותי כותב תוכן להכנת ברכה?


כבר בחרתם אולם, התלבטתם בנוגע למוזיקה, חשבתם על אטרקציות, יש דיונים ערים בקשר לקיטרינג- ולדבר אחד, משום מה לא התייחסתם, לברכה. לסיבה, שבגללה, כל זה קורה.


שהרי בר מצווה, אינו רק מסיבה, של ריקודים, אוכל ושעשועים. מעל לכך, יש משהו מהותי וחשוב פי כמה. זו חגיגה של תחילת הנעורים. של סיום פרק חשוב ומהותי בחיי ילדיכם, של הפיכתו לנער. כמה התרגשות טמונה פה, כמה מחשבות. הייתם רוצים לבטא כל זאת במילים. להעביר אליו, את האהבה הרבה שלכם. לשתף את אורחיכם, בחוויה, לבטא את אשר על לבכם. חלקכם, תצלחו את המשימה לבד. רבים, יתקשו.


אין זה מפתיע, מי שאין זו מיומנותו, ימצא זאת כדבר מורכב. לתמצת במילים, דברים כל-כך רגישים וטעונים. דומה הדבר לכך, שלא תוותרו על מעצב השיער לשיערכם ותעשו את העבודה בעצמכם. לכל אדם, יש את היתרון והכישרון שלו. לכן כדאי ורצוי להיעזר, במי שזו מיומנותו. מי שהמילים, הם כלי ביד היוצר , מי שיודע את המלאכה. לשם כך קיימים לשמחתנו היום, כותבי התוכן. הם האנשים, האמונים על המלאכה. הם אלה, שיעשו זאת עבורכם, הרבה יותר טוב, מכם עצמכם.


כך קיים גם האתר שלי, "אתר הברכות של אסתי". משך שנים רבות, למדתי, התעמקתי והקפדתי על הכתיבה, עד שהגעתי, לתוצאה המבוקשת. אני תופרת לכל פונה , את הברכה, האישית, שנועדה רק עבורו.


מי שחשוב לו האירוע, מי שחשובות לו המילים, מי שאינו רוצה למחזר חומר קיים, אלא לומר, דברים נכונים ומרגשים לחתן השמחה, יפנה אלי. אני מנותקת מההתרגשות האוחזת בכם. יכולה, לזקק כל רגש, לכדי נקודת השלמות. כך שיבטא ויעביר בצורה הכי נכונה כל שתרצו לומר. ככול עיסוק, הוא דורש גם ניסיון, כישרון ויכולת. ברכה, שכזו, תעשה את זה לכם ולאורחיכם. זהו טקסט, שייזכר זמן רב ולא בכדי. רבים מהמזמינים, שבים וחוזרים אלי, בכול אירוע חדש משמח בחייהם. לאחר שתנסו תבינו.

לחץ כאן להזמנת ברכה

אסתי מתמחה בכתיבת ברכות לבר מצווה,ברכות לבת מצווה,דרשה לבר מצווה,

ברכה ליום הולדת,ברכה לחתונה,ברכות לאירועים וכתיבת ברכות אישיות מרגשות לכל אירוע.

bottom of page