top of page

אטרקציות לבר/בת מצווה בטבע


תחשבו פתוח, תחשבו רחב, תחשבו ירוק. לא כל אחד אוהב את האולמות למיניהם וגני האירועים הצמודים להם.


יש מי שכבר חגג לילד אחד, אירוע במקום שכזה- וכעת רוצה לשנות. אז מה דעתכם לצאת באמת החוצה, אל המרחבים,לטבע, למקום החופשי, לאפשרות לחגוג בלי לחץ וליצור לכם – לילד וכמובן לאורחים חוויה אחרת ובלתי נשכחת.


מה יכול להיות יותר מיוחד, משבירת השגרה, מתפירת אירוע במיוחד עבורכם,ולמעשה הגשמת כל חלומותיכם הטובים ביותר. זה נשמע טוב מדי, נכון?- זה נשמע כמו חלום. אבל עובדה היא, שיש גוף כזה, שכנראה נולד בשבילם להגשים לכם את כל החלומות ופנטזיות של אטרקציות לבר/בת מצווה בטבע.


רוצים דוגמה,בבקשה, דמיינו אירוע, בתוך יער קסום. לא גן אירועים ביער, אלא ממש בלב היער,מקום אליו מגיעים מרחוק. ושם בתוך קרחת יער, שהותאמה בדיוק בשבילכם, מתקיים האירוע שלכם.


ואם יש לכם חלום על מקום אחר,גם זה כמובן אפשרי.רק תגידו וחברת "טיפוס טיולים מיוחדים" תתפור עבורכם את האירוע המושלם. צאו מהקופסא, צאו מהעיר על כל המשתמע מכך. ולכו על משהו לגמרי אחר. על חוויה ייחודית, שתלווה אתכם ואת אורחיכם כל החיים.


ראשית, צריך להגיע לחברה, עם החלום, לנסח את הרצונות, ואז החברה, תעשה את כל שביכולתה כדי להגשים לכם את החלום.אפשר ללכת על צירוף של אטרקציות בטבע בניהולם ובהפעלתם, טיול למקום מסויים, או ספורט אתגרי כלשהו, ואחריו חגיגה כדת וכדין. במקום שהוא רק שלכם. ואין זה אומר, שצריך לוותר על הפינוקים. הכול אפשרי גם שם. רק נסחו את הדברים, והם יוגשמו לכם.


חשבתם על פיית החלומות, מוטב תחשבו שנית, אמרו חברת "טיפוס" וכבר אמרתם את הכול.

מדובר בחברה, שהיא גוף של אנשים מיומנים, שידאגו להכול כולל הכול, כדי שהאירוע שלכם יהיה לא פחות ממושלם.

וגם ביער, או בכל מקום אחר אפשר לדאוג לרווחת האורחים על הצד הטוב ביותר. ניתן לדאוג לקייטרינג משובח, עמדת משקאות איכותית, שולחנות וכסאות, המסודרים בצורה אסטטית, מושכת ונוחה. תאורה מתאימה, עמדת די.גי' רחבת ריקודים בטבע, אפשרות להקרין את סרט הבר –מצווה ובעצם מה לא. ואתם יודעים מה נרד עד לפרטים הקטנים, לשביל הגישה לאתר, לסדרן בחנייה, לשמירה על המתנות, לאבטחה לאירוע, וכן אפילו נדאג שיהיו שירותים זמינים ונקיים כולל עמדה לשטיפת ידיים והכול שם בטבע. השמים הם הגבול והם יהיו פרושים מעליכם עם אלפיכוכביהם בתאורה טבעית. לתאורה לאתר, לרחבת הריקודים ולעמדות האוכל ידאגו כבר אנשי חברת "טיפוס".


זה נשמע טוב מכדי שיהיה אפשרי- אז זהו זה לגמרי אפשרי. פנו עוד היום לחברת "טיפוס- טיולים מיוחדים" והתחילו לתפור לעצמכם אירוע מהחלומות. אין גבול לדימיון ולאפשרויות והכול נתון בידיכם.

 2024 © כל הזכויות שמורות לאתר הברכות של אסתי 

bottom of page