top of page

תחום האטרקציות האינטר-אקטיביות לבר מצווה


תחום חגיגות הבר מצווה, הולך ומתפתח עם השנים. כיום הן מותאמות לעולם האינטראקטיבי, שסובב את ילדינו 24/7 ולכן כמעט ולא תמצאו היום חגיגה ללא אטרקציות ברמות שונות.


הורים וילדים סבורים כעת , שיש צורך במתן ערך מוסף לאירוע, מעבר, לעצם החגיגה, של מעבר הנער/ה לגיל הנעורים.

בעידן בו השהות של בני נוער, סביב מסכים כמעט אין סופית, קמו חברות שונות, שנותנות מענה לדרישה הזו של משחקים אינטר-אקטיביים ושלל פעילויות שמתאימות לעניין זה.


לא תמיד יודעת המשפחה, בדיוק מה היא רוצה. שלל החברות שצצו בתחום מציעות מגוון פתרונות עדכניים, בהתאם לדרישת הקהל והחידושים העולמיים הפועלים בתחום של אטרקציות לאירועים , הקיימים גם בחו"ל.


כדאי לבדוק בין החברות, לראות מה הן מציעות ובכמה. נציגיהן, ישמחו לתת לכם מענה לכך. יש סוגים שונים של אטרקציות, הפועלות גם באולמות אירועים, שנותנות מענה שונה, לתקציב שונה על פי דרישת הלקוח.


חשוב, שתזכו לליווי צמוד מהחברה, מתחילת התהליך עד סופו, ולקבל תמורה נאותה לכספכם. האירוע עצמו חשוב אך חשוב גם , שאורחיכם יזכרו זאת, כאירוע איכותי ומלהיב.


בין הדברים המוצעים לבחירה היום יש למשל בובות ענק, דוכני מזון, מולטימדיה, שולחנות משחק ועוד - ועוד.. ואם תרצו לבחון אופציות נוספות אז תוכלו לבדוק זאת דרך חברת פאן אטרקציות לאירועים .


החברות השונות נותנות מענה לפעילות בכול הארץ.

bottom of page