top of page

איך משדרגים את אירוע החתונה עם אטרקציות?


אין ספק, שכל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה האחד, שכולם לא ישכחו.היום נעשים מאמצים רבים בכיוון זה על ידי זוגות הנישאים.ואז השאלה העולה היא מה עושים כדי להיות אחרים ושונים. האמת היא שבפועל רוב האירועים דומים זה לזה, כי למען האמת כמה אפשר לחדש. אך מאידך, ההיצע שקיים היום בשוק הוא כמעט אין סופי.


ההתחלה היא אפילו מההזמנה. על איזה נייר תודפס, איזה צילום תישא עליה, מה יכתב ואפילו איך תגיע לאורחים שלכם. לאחר מכן יש מקום רב לגיוון בקבלת הפנים. אפשר לקבל אותם,עם משקה ביד ומגשי אוכל אנין, ואפשר ללוותם עם, שחקני תיאטרון רחוב, מיצג חי, לוליינים, קוסמים ומה שרק תעלו על דעתכם. נכון שלפעמים כל האירוע הופך קצת לקירקסי, אך למען הגיוון והשוני, יש כאלה שילכו עם זה רחוק מאוד.וגם השאלה היא תמיד מה עוד?


יש שיקרינו עוד לפני החופה קליפ, או מצגת של בני הזוג. יש שיביאו נגנים סקוטיים, נגני גא'ז או כל דבר אחר העולה על דעתכם. למען האמת הכל פתוח והרשות נתונה.


יש זוגות שיבקשו להיכנס בכניסה דרמטית למקום החתונה שלהם, ושמעתי אפילו על כניסה עם מסוק. אחרים מנסים לעשות את טקס החופה אחרת, שלא לדבר על עיצוב החופה עצמה שהוא נתון להמון שינויים ודרכי עיצוב, בהתאם לטעם להעדפה האישית וכמובן לתקציב.


גם טקס החופה עצמו יכול להפוך לאטרקציה. המוזיקה המנוגנת ברקע בדרך אליו. השובל שהחתן והכלה צועדים עליו. הברכות שהם מברכים זה את זה. סגנון טקס החופה ובחירת הרב אף הם חלק במרקם הזה.


ומה קורה בסוף החופה? האם ישלחו יונים צחורות לאוויר, או פרפרים לבנים או אולי זיקוקי דינור, יאירו את השטח. ובכניסת הזוג חזרה למקום האירוע כזוג נשוי, האם ילוו אותם להקת מתופפים, או כל אטרקציה אחרת.


ובמהלך האירוע עצמו יש המון דרכים , להפתיע את האורחים שלכם. ברקדנים, שיפליאו ריקודיהם על רחבת הריקודים. או אולי ברקדנים סמויים שיתפסו את "הסרבנים" לרקוד.

יש כאלה, שיפעילו בר אקטיבי, על רחבת הריקודים, אחרים אולי יביאו זמר/ת מפורסמים, שינעימו לחוגגים. ויש עוד כל כך הרבה אפשרויות, כמו בר קינוחים מיוחד משוקולד. הפתעות לאורחים בצאתם ורק הדימיון והכיס יקבעו לכם את אופי האירוע.

כהמלצה הייתי אומרת לכם ליצור כמה רגעי שיא לאורך האירוע, פרט לחופה. זה יכול להיות שיר שחובר במיוחד לחתן ולכלה. ביצוע מיוחד של שניהם ליצירה מוכרת, הבאת רקדנים,שחקנים קוסמים או כל מה שתרצו. העיקר לגוון וליצור עניין במשך הערב, כך שמדי פעם יווצר שיא חדש של עניין והנאה. אם יש לכם בעלי כישרונות מיוחדים, מבין האורחים שלכם, בשירה, נגינה, או ריקוד, זה הזמן לבקש מהם להפגין את כישוריהם למען האורחים.


יש גם הורים המפתיעים את בני הזוג בברכה מיוחדת שנכתבה עבורם. כידוע לא כולם בורכו בכישרון כתיבה. ואם רוצים שזה יהיה באמת שונה ומיוחד, רצוי לפנות אלי ל"אתר הברכות של אסתי". אני אכין לאירוע שכזה, ברכה מיוחדת, אישית, שכולם גם יזכרו לאחר האירוע.


האפשרויות הקיימות בשוק הן רבות מספור. לשם כך כדאי לגלוש באתרים הרלבנטיים באינטרנט וגם להתעדכן, בירידים שעורכות חברות העוסקות בתחום האירועים. וגם- אם ראיתם באירוע אחר, משהו שהותיר בכם רושם אדיר, אפשר בהחלט לשכור את שרותיו של אותו נותן שירות.


שכן, בו נהיה כנים עם עצמנו. כולם רוצים להיות שונים, אך בסך הכול רוב החתונות דומות זו לזו. לכן, חשוב להשקיע בעניין אך, בחוכמה. זכרו, שאחרי החתונה, ונהדרת ככול שתיהיה יש חיים שלמים שצריך לעבור ולשלם עבורם. כך שרצוי לנהוג בהיגיון ולא להיסחף יותר מדי בנושא הזה. יש להשקיע בטעם ובפרופורציה, בהתאם ליכולתכם הכלכלית, וטעמכם האישי.


ובכל אופן אם תרצו ברכה מיוחדת אתם מוזמנים לפנות אלי ולבקר באתר שלי.


bottom of page