top of page

זר הכלה והמכונית לחתונה


זהו, דאגתם כבר להכול ורק נותר להחליט, באיזה זר פרחים תרצי לשמלת הכלה שלך.ובכן, באשר לזר הכלה. היום נהוג להתאים את הזר לאופי השמלה. לכן רצוי שתשתפי בעניין את המעצבת שלך או את המקום ממנו את רוכשת או שוכרת את השמלה. יש שמלות שמתאים להן זר עם גבעולים ארוכים.

לאחרות מתאים זר קטן יותר. יש כלות שיעדיפו זר, מפרחי בר, אחרות ילכו על זר מפרחים אציליים יותר, כגון סחלבים. הדבר הוא גם תלוי עונה ומזג אוויר וחשוב לקחת נתונים אלה בחשבון, בכדי שלא תגיעי, חלילה, עם זר נפול לחופה.


באותה מידה יש גם חשיבות לצבע הפרחים. נכון, ששמלת הכלה, היא לבנה, אך יש כלות המוסיפות לה עיטורים, כגון אבני חן בצבעים שונים, ואז רצוי שצבע הפרחים יהיה קרוב לצבעים נוספים הקיימים בהופעה שלך.


היום חנויות הפרחים, מציעות מגון רב ומגוון של זרי כלה. יש כאלה שבאותה עיסקה יסכימו גם לקשט לכם את האולם בפרחים, את החופה, ואולי גם את הרכב בו תגיעו לחתונה. כדאי לברר ולערוך השוואת מחירים כמו בכל תחום אחר. (ואגב, כמובן שעל כל דבר כזה משלמים בנפרד) הזר הוא למעשה אלמנט משלים לכל ההופעה של החתן והכלה וצריך להתאים לכל מכלול הבחירות, שעשיתם עד כה בדרך, עד לכאן.


ומה בנוגע למכונית איתה תגיעו לחתונה? עצה ראשונה בעניין זה היא לבחור לעצמכם נהג, חבר טוב, אח או כל מי שתבחרו, שיסיע אתכם ביום החשוב הזה, ממקום למקום. שידאג לבטיחות ויהיה רגוע. זאת כדי שאתם לא תצטרכו, להתעצבן בפקקים וכך תגיעו בסופו של דבר נינוחים לאירוע החתונה שלכם.


בנושא הרכב עצמו יש כמה סוגי בחירות. מי שאינם מעניקים חשיבות רבה לעניין, יבחרו להגיע אולי ברכב שלהם, או אולי ברכב של חברים. אם יש לכם מישהו, שהוא בעל ג'יפ שהופעתו על הכביש מרשימה יותר, אולי כדאי שתבחרו בו.


אופציה אחרת היא השכרת רכב ליום אחד. כאן כדאי להחליט מראש באיזה רכב אתם מעוניינים ולפנות לחברות ההשכרה. מרביתן מציעות לחתן ולכלה, עיסקה כלשהי וכדאי כמובן גם כאן לבדוק ולהשוות מחירים.

ויש מי שילכו על האופציה המרשימה, ויבחרו להשכיר לימוזינה, כזו שתעשה שואו גדול ושאיש על הכביש או במגרש החנייה לא יוכל להתעלם ממנה. שוב כמו בכל דבר השאלה היא התקציב. גם כאן יש יותר מספק אחד של שירות בתחום הזה, וכדאי לבדוק, כמה זה עולה ומה מקבלים בתמורה.


באותן חברות יש כאלה שגם יקשטו עבורכם את האוטו. קישוט הרכב, אומר למעשה לסביבה בכל מקום בו תיהיו, שהנה יש פה זוג שהולך להינשא ולמזג ביחד את חייו. היום הזה, הוא חד פעמי בחייכם, וזה בהחלט נחמד, לנסוע ולקבל ציפצופים מנהגים שכנים על הכביש, והרבה מאוד תשומת לב ופרגון.

זו בהחלט חוויה מיוחדת.


בנושא קישוט הרכב, יש כמה סגנונות. יש כאלה שיקשטו אותו בבלונים ואז חשוב לקחת בחשבון את עניין הבטיחות, כך שהם לא ישנו את שדה הראייה של הנהג. אחרים יקשטו בסרטים, או בפרחים. יש הממעטים ויש המרבים. הכול עניין של סגנון, אישיות והעדפות. יש המחברים פחיות ריקות לרכב, כאלה שעושות הרבה רעש, שמח במקרה זה, כך שכל אחד בסביבתכם לא יוכל להתעלם מנוכחותכם. הרעיון לכך הובא מחו"ל והוא בהחלט נחמד.


את עניין קישוט הרכב, חשוב להשאיר ליום האחרון לפני החתונה, ואפילו לבוקר. שכן, אם עושים זאת מוקדם מדי, הכול עלול להיהרס ולהתקלקל. וכדאי לזכור שאנחנו חיים בתנאי מזג אוויר די קיצוניים.


אז כל שנותר לכם הוא לצאת לדרך החיים המשותפת שלכם. אני מאחלת לכולכם הרבה מזל-טוב!


ובמידה ותרצו לקרוא עוד המלצות וברכות, אתם מוזמנים לבקר באתר שלי "הברכות של אסתי" להתרשם ולהזמין.


bottom of page