top of page

חתונה בטבע


למי שכבר נמאס מהאולמות הנוצצים, למי שמאס באולמות ובגני האירועים, מי שחושב אחר ומדמיין מקום יפה, שונה, ירוק, מרתק יש היום תשובה.כי מה יותר רומנטי, מלאחד נשמות לכל החיים, באתר מקסים בטבע. כשמעליכם פרושה חופה של כוכבים. מה יותר מיוחד מאשר לקחת את כל אורחיכם, לסוג של מסע, של חוויה. של משהו שינתק אותם לגמרי מהיום-יום ולמשך יממה אחת, כולם ינקזו את האנרגיות שלהם רק אליכם ולטובתכם.


כמה פעמים חלמתם לברוח מהעיר, למקום ירוק בטבע. היום החלום הזה הוא לגמרי בר ביצוע. הוא ניתן להגשמה.גם אם יש לכם פנטזיה על אתר אחר בטבע, בתוך שמורת טבע, כזו או אחרת,זה לגמרי אפשרי. אתם רק צריכים לנסח את החלום וחברת "טיפוס- טיולים מיוחדים", תתפור עבורכם את האירוע שלכם, שאותו רק דמיינתם, שלא חשבתם שהוא אפשרי.


תחשבו כמה כיף זה יכול להיות שם בחוץ, לחגוג חתונה בטבע באווירה נעימה, פתוחה רוגעת ולא לוחצת. להיות בין אוהביכם במקום הכי יפה מבחינתכם. ליצור לעצמכם ולכל קהל הנוכחים, חוויה של פעם בחיים. המשהו, שכולם יזכירו בכל הזדמנות, שאליו יחזרו בחוויות. זה נשמע טוב מכדי שיהיה אפשרי, אך זה בהחלט קיים. חברת "טיפוס- טיולים מיוחדים", מתמחה ביצירת אירועים בטבע,על פי בקשת הלקוח. מדובר בחברה רצינית שרכשה כבר מוניטין וניסיון רב באירועים מהסוג הזה.הם יעשו עבורכם הכול- מהשגת האישורים וכל הבירוקרטיה הדרושה, ללוגיסטיקה שכזו, בטבע, ועד הפרטים הקטנים ביותר.וחשוב להדגיש, אין מדובר פה על שום וויתור ההפך. ניתן לעשות אירוע שכזה, שיהיה מיוחד,מקסים ומפנק עד בלי די.


כך החברה תכשיר את תנאי השטח באתר, תדאג לכל הדברים הנדרשים, החל מציוד כגון גנראטורים ואמצעי תאורה, הסדרת דרכי גישה, הכשרת שטח לרחבת ריקודים,עמדת די.גי' ואפשרות להקרנת סרט החתונה. המשך בסידור שולחנות אסטטי, נוח המכיל כל הנדרש. עבור דרך עמדות בופה, בהתאם לכמות האורחים שבהן יוגש אוכל משובח ואיכותי.המשך דרך עמדת המשקאות , וכלה בפרטים נוספים חשובים, כגון דאגה לאבטחה כללית , למקום מאובטח למתנות.לסידור חנייה וכן לא פחות חשוב דאגה גם לשירותים כולל עמדת שטיפת ידיים.


אז מה יכול להיות מקסים יותר, מחגיגה באוויר הפתוח, מול נוף מהמם כשכול הטבע הזה, שותף עמכם בחגיגה. אין פה שכנים, שתפריעו להם, הכול נינוח וחופשי. אני יודעת שזה נשמע כמו חלום, אבל הוא לגמרי בר השגה. פנו עוד היום לחברת "טיפוס- טיולים מיוחדים" והחלום הזה יהיה שלכם.


בהצלחה.

bottom of page