top of page

עיצוב החופה ושאר הדברים בחתונה


כשהורינו התחתנו, הייתה החופה בד פרוכת, בדומה לזה המכסה את ארון הקודש, ובארבעה המוטות החזיקו ארבעה אנשים, מקרובי המשפחה. היום הכול כל כך השתנה וגם נושא החופה.


רוב הצעירים המתחתנים בימינו משתמשים בספק שירותים נוסף והוא מעצב/ת החופה. יש חופות שיהיו על במה, בסמוך לבריכת מים. יש כאלה שיבחרו להתחתן על שפת הים, מול השקיעה ושם תוקם החופה. ככול שרבים הסגנונות של האירועים, כך רבים סגנונות החופה.


יש כאלה שישקיעו בפרחים ובבדים, אחרים יוסיפו פעמונים המצלצלים ברוח, וככול שרוח הדימיון הטובה עליכם כך מגוון החופות האפשרי.

כמו בכל תחום אחר- גם כאן קיים היצע רב, של מעצבים מוכשרים, שיציעו לכם סגנונות שונים (ומשונים) לעיצוב החופה. כדאי ללמוד גם את הנושא הזה. להחליט מה מדבר ללבכם וללכת על זה.


וכמובן, לזכור גם את מגבלות התקציב מתוך סך ההוצאות הכולל לאירוע.

ובכלל כל נושא העיצוב לחתונה כל-כך השתנה.פעם היו הדברים כל כך פשוטים, באולם היו שולחנות, כסאות , מפה ותאורת ניאון. היום זה לגמרי אחרת.


כעת עומדים לפני הזוג החוגג אין סוף אפשרויות. לאחר שבחרתם מקום והחלטתם על התפריט והחופה , עתה תפקידכם לעצב את המרחב בו יתרחש האירוע שלכם. לצורך כך תוכלו לקבל יעוץ מבעלי המקום, שחלקם מחזיקים במשרה קבועה, מעצבים מטעמם. אחרים יתנו לכם יד חופשית לבחור מעצב על פי טעמכם וכמובן גם כיסכם.


היום יש אפשרויות כה רבות, יש שילכו על קונספט מסויים לאירוע ועל פיו יעצבו את כל הסביבה.

אחרים פשוט יחפשו משהו אחר המדבר ללבם, פשוט, אלגנטי, זוהר וכדומה. מדובר בעיצוב השולחן שיש בו אפשרויות רבות, החל מכלי השולחן המפה, ובעיקר האלמנטים האסטטיים המצויים עליו. יש אפשרות לבחור בצלחות, כוסות, מפות, כמובן שיהיה עליכם לבחור סידורי פרחים או אופציה אחרת שתראה לכם ובכך עוד לא סיימנו. יש כאלה שילבישו את הכיסאות, או לחילופין, יצרו מרחבי ישיבה, פינות נוחות באיזור האירוע.


יש כאלה הדואגים גם לעצב את המסלול בו ילכו החתן והכלה לחופתם וגם באחר מכן בכניסתם לאזור הישיבה באירוע. אפשר לפזר פרחים או כל רעיון חזותי אחר העולה במוחכם הקודח ובמוח המעצב של האולם ובכך זה עוד לא נגמר.

במרבית גני האירועים והאולמות יש גם עיצוב תאורה. תצטרכו לשלם על כל פרט כזה בנפרד וזה בהחלט עולה כסף. היום כל הפונקציות הללו, שפעם היו בבעליות בעל המקום בלעדית, הופרטו לנותני שירותים משניים, המתפרנסים גם הם מהאירוע.וכך יש לשלם לכל קבלן משנה כזה בפני עצמו.


ואגב עוד לא דיברנו על העוגה. בכל אירוע עוגה היא פריט מרכזי בחגיגה. יש מקומות שיספקו לכם עוגה על פי בקשתכם, או עוגה סטנדרטית. אם תרצו במשהו מיוחד,שאולי הוא חלום שלכם, תצטרכו להזמין מקונדיטור חיצוני, והשמים הם הגבול בכל הנוגע לכך.

כבכול תחום אחר, בדקו מה מציעים לכם, מה אתם מקבלים, סכמו על הכול מראש כדי למנוע הפתעות לא נעימות אחר כך.


ואם תרצו בעוד המלצות לאירועים וברכות אתם מוזמנים לבקר באתר שלי .


bottom of page